Σελίδες

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Keith Richards:...o Jagger με τα χρόνια έγινε ανυπόφορος...



Στην βιογραφία του, που πρόκειται να κυκλοφορήσει τέλη του μήνα, ο Keith Richards μιλάει για όλους και για όλα. Συγκεκριμένα υποστηρίζει πως ο Mick Jagger με τα χρόνια έγινε ανυπόφορος, ότι έχει μικρό πέος και ότι συχνά τον αποκαλεί "Brenda" και "Your Majesty".

"Επειδή τον αγαπώ πάρα πολύ, είμαι ακόμη φίλος του. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι φίλος με τον Mick" είπε.

Παρά τις καταχρήσεις, ναρκωτικά και αλκοόλ, πιστεύει ότι θα ζήσει πολλά χρόνια ακόμη.

"Δεν θέλω να δω τον παλιόφιλο μου Lucifer ακόμη. Αυτός είναι που θα συναντήσω στο τέλος. Είναι σίγουρο πως δεν πρόκειται να πάω στον παράδεισο. Το έχω αποδεχτεί."

Για το Johnny Depp λέει μου πήρε δύο χρόνια να καταλάβω ποιος ήταν.

"Τριγυρνούσε μέσα στο σπίτι, ήταν φίλος με τον γιo μου και έπαιζαν μαζί κιθάρα. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν ο άνθρωπος που του έφερνε ναρκωτικά, ώσπου μια μέρα καθώς τρώγαμε είπα... Ουαου! Ο ψαλιδοχέρης!."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου