Σελίδες

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ringo Starr: "Οι Beatles ήταν τυχεροί που με είχαν"

Τα πρώτα χρόνια των Beatles θυμήθηκε ο Ringo Starr υπογραμμίζοντας την σπουδαιότητα της παρουσίας του στο συγκρότημα.
Ο 70χρονος πλέον Ringo Starr δεν ήταν στους Beatles από το ξεκίνημα. Μέχρι το 1962 ήταν στους Rory And The Hurricanes και στα σκαθάρια ήρθε αντικαθιστώντας τον Pete Best.

Σύμφωνα λοιπόν με τον ίδιο, τότε ήταν πιο γνωστός από τους άλλους τρεις και κατά κάποιο τρόπο έκανε πισωγύρισμα στη καριέρα του πηγαίνοντας σε αυτούς, άσχετα βέβαια αν η ιστορία τον δικαίωσε. "Μέσα στο Λίβερπουλ ήμουν πολύ πιο γνωστός απ΄ αυτούς. Οι Rory And The Hurricanes ήταν σημαντικοί για την πόλη. Ήταν τυχεροί που με απέκτησαν και όχι μόνο γιατί ήμουν γνωστός αλλά γιατί ήμουν και ένας καλός ντράμερ".
Και ποιος μπορεί να διαφωνήσει με το τελευταίο του σχόλιο; Πρόσφατα μάλιστα ένα γκάλοπ στο περιοδικόRolling Stone τον ανακήρυξε ως το 5ο κορυφαίο ντράμερ όλων των εποχών.

Ο Ringo Starr όμως σχολίασε και την σχέση που έχει με τον Paul McCartney. "Είμαστε καλοί φίλοι. Όχι κολλητοί αλλά αν βρεθούμε στην ίδια πόλη θα κανονίσουμε να συναντηθούμε. Συμμετείχε στο τελευταίο μου album, έχω συμμετάσχει και εγώ σε δικά του. Είμαστε φιλαράκια. Άλλωστε μόνο εμείς έχουμε απομείνει από τότε".

Θυμίζουμε πως εκτός από τον Joan Lennon, μακαρίτης είναι και ο George Harrison.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου