Σελίδες

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Rob Halford: Όταν αποκαλύφθηκα το 1998, μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος

Για πολλά χρόνια ένα από τα ‘μυστικά’ στο χώρο του heavy metal ήταν οι σεξουαλικές προτιμήσεις του τραγουδιστή των Judas Priest, Rob Halford. Οι φήμες έδιναν και έπαιρναν, αλλά τίποτα το σίγουρο δεν είχε ανακοινωθεί. Όλα αυτά μέχρι το 1998, όταν ο Halford αποφάσισε να παραδεχτεί επίσημα ότι ήταν gay. Μπορεί η αποκάλυψη αυτή να εξέπληξε ελάχιστους, δεν παύει να έβγαλε ένα φορτίο από τους ώμους του, όπως και ο ίδιος παραδέχθηκε πρόσφατα σε συνέντευξη που έδωσε στο “San Diego Gay & Lesbian News”.
“Ήταν σα να βγήκα από τη ντουλάπα, όπου κρυβόμουν για χρόνια και το γεγονός ότι είπα τα πράγματα όπως ακριβώς ήταν μου προσέφερε ένα μοναδικό συναίσθημα ανακούφισης. Μπορούσα πλέον να είμαι αυτός που πραγματικά ήμουν, χωρίς να χρειάζεται πλέον να κρύβομαι, χωρίς να χρειάζεται να ψεύδομαι. Κάτι τέτοιο σε κάνει πιο δυνατό και πιο ολοκληρωμένο ως άνθρωπο.”
Κάποιοι ίσως θεωρήσουν ότι σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι τότε ο Halford δεν αποτελούσε μέλος των Judas Priest, αλλά ασχολούνταν με το industrial project “TWO” που είχε με τον Trent Reznor των Nine Inch Nails. Ο Halford απάντησε σχετικά: “Δε νομίζω ότι το που κινούμουν μουσικά τότε έπαιξε καθοριστικό ρόλο. Πάντα προσπαθούσα να προστατέψω το κύριο συγκρότημα της ζωής μου (τους Priest), τους οπαδούς, όλους εκτός από εμένα. Θα το έκανα ότι είδος μουσικής και αν έπαιζε. Για να είμαστε δίκαιοι όμως οφείλω να πω ότι θα ήταν θα πιο δύσκολο να κάνω μια τέτοια ανακοίνωση, αν ήμουν ακόμα στους Priest.”
Ολόκληρη τη συνέντευξη του Halford μπορείτε να τη διαβάσετε στη διεύθυνση: http://sdgln.com/ .



πηγη http://rockwaynews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου